Dagens outfit (:

Kör ett dagens outfit-inlägg på min och Index samt min och Skruttens outfitar idag. Ta nu inte Skruttens matchning så seriöst... Orkade inte matcha hans saker ^^


Jag och Skrutten:
Hjälm: Eurolite
Stövlar: Tretorn Comfort (hemska tanke, men så grymt sköna!)
Tröja och ridbyxor: Minns inte (;
Sadel och träns: Prestige, Golden Star samt Capone (ska putsa upp hans nya grymt snygga ljusbruna (; )
Schabrak: Ehm, köpte det på Granngården iaf (:
Skydd: Equigard (?) Hööks iaf...


Jag och Index
Hjälm: Eurolite
Stövlar: Hööks, typ Junior? Ska köpa nya ^^
Tröja och ridbyxor: Karlsson samt Hööks
Sadel och träns: Bates Caprilli, ihopplock ^^ har bytt ut det mesta, grunden är från Börjes
Schabrak: Lyckås Ridsport
Lindor: Köpta på GBG horse show i ngn monter





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0