Dagens ridning

Skrutten: Vi var nere på banan och Julia var stöd samt fotade. Han gick helt okej, i traven går han kanonbra. Sedan börjar han sluta slänga så mycket med huvudet i skritten och börjar söka sig neråt där med. Galoppen gick hyfsat, han har börjat att förstå en galoppskänkel men i gengäld så fattar han bara en galopp - den som man börjat dagen med. Vi får nog träna lite på det där (;

Index: Vi var också nere på banan och det var ganska välbehövligt kan man ju säga. Han gick och drog fötterna efter sig ett tag men det lossnade efter ett tag. Han var dock ganska stel i en sida, inte jättekul... Måste ändå säga att jag var nöjd med honom. Vad jag såg på bilderna så måste jag bara tänka på att rida ihop honom lite mer i galoppen då han gärna fuskar. När han väl kommit igång sen så måste jag säga att han gick riktigt bra (:

Bilder kommer nog senare dock i ett separat inlägg (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0