Dagens ridning

Index: Vi var nere på banan. Jag behövde göra något åt min plankliknande ponny om jag ska kunna träna dressyr imorgon. Idag så var jag riktigt noga med att han inte fick slänga upp huvudet i övergångarna samt lata sig i galoppen. Han går gärna över tygeln utan att det känns i galoppen. Idag fick han inte göra det utan jag var noga med att jobba ihop honom, någon tyckte det var jättejobbigt. Enligt mig kan han gott ha det, hade han arbetat ordentligt med en gång hade han antagligen haft muskler för det. Hästar och logiskt tänkande går absolut inte ihop... Så länge det inte gäller min ponny och då endast hur man kan vara så lat som möjligt...

Skrutten: Han fick vila då jag annars inte hunnit med allt i min lita smått hektiska dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0