Dagens ridning

Som vanligt så är mina lediga dagar mer fullspäckade än om jag går i skolan. Förstår inte hur det alltid kan bli så?

Index: Vi klättrade och tränade lite rumpmuskler, Index uppskattade det som vanligt inte. Jag tycker att han ska tänka på beach 2011 och att en fast rumpa ger betydligt fler beundrare (;

Skrutten: Vi kom upp från svackan ganska fort och idag funkade till och med galoppfattningarna innan han blev trött. Gick riktigt bra att fatta, bara en lite hårdare skänkel och ett pet på rumpan och han fattade rätt galopp med en gång. Sedan blev han trött och ville inte förstå riktigt. Jag hoppas att den tröttheten håller i sig då jag ska ut och begå självmord i skogen med honom i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0