Dagens ridning

Skrutten: Jag överlevde skogsturen utan att han bockade eller någonting. Han var lugn som en filbunke och ömfotad... Tur att han får skor på måndag (: Får se om det inte blir någon mer skogstur snart, med tanke på hur bra det gick idag (:

Index: Vi var nere på banan, var tvungen att känna på honom innan "div I-träningen" i morgon. Han har ju varit lite tjafsig och stel men det var helt borta idag! Jag tänkte på att hålla om honom ordentligt så mamma hälsade mig att det var bland det bästa hon har sett honom gå (: Jag är nöjd med andra ord (;

Martina var snäll och fotade så bilder kommer, jag ska bara titta på lite svettiga pojkar i en sandlåda först! (om ni inte fattar det så är det första speedway GPt idag, det går i Polen, Lezno (stavning?) närmare bestämt, om någon är intresserad (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0