Dagens ridning

Index: Det blev hoppning för herrn's del idag. Tror att det uppskattades när han väl insåg att det var över hindrena man skulle och inte titta på dem först (; Jäklar vad den lilla skiten kan hoppa, när han vill! Bana på 90 som avslut och vi kom över utan problem trots dåligt tempo. För att vara dressyrponny måste jag säga att det är riktigt bra (:

Skrutten: Banan idag igen, känns som att jag behöver få lite koll på honom innan jag ger mig ut i skogen igen. Han gick mycket bättre idag. Han bar sig riktigt bra i traven och gick inte alls lika mycket bakom hand. Nu är det bara lite muskler som saknas. Galoppen gick väl inte lika bra, vi fick fel fler gånger än rätt. När han fattade rätt galopp så började han faktiskt bära sig ganska bra där med (:

Förhoppningsvis kan jag sno lite bilder från hoppningen idag (om de blev bra vill säga, Index och jag är bra på att förstöra bilder...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0