Dagens ridning

Idag red jag, hör och häpna, en stooor häst istället för min lilla ponny. Eller hon är inte så stor men det är mycket häst! Ballerina var det i vilket fall, kul att testa storhäst. Men jag är något trött i benen nu, det är så otroligt mycket häst att hålla om. Däremot måste jag säga att hästen har riktigt bra gång. Det var inte direkt hon som satte begränsningarna utan min ridning. Vilka ökningar! Nu ska jag bara lära mig att sitta kvar så ska vi se om det inte kan gå ganska bra (;


Oredigerad bild från idag, det är ju inte precis så att hästen har några begränsningar med tanke på mina krav. Däremot så borde nog ryttaren fixa till sin sits och inverkan litegrann (samt gärna sluta se ut som en idiot på varenda bild hästen går bra på...) ^^


Kommentarer
Postat av: Michelle

så fint(: <3

2011-04-15 @ 10:45:24
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0