Dagens ridning

Ballerina: Mamma och Julia var iväg och tävlade så jag lånade mammas häst och red lite dressyr. Hon var jätteduktig och jag kände att jag kom ner bättre i sadeln. Vilket ledde till en bättre inverkan och Ballerina verkade trivas bättre. Jag testade mig fram lite och tillslut så tror jag att jag började hitta knapparna (;

Index: Vi tog oss ut i skogen för att leka lite. Fast vi lekte lite seriöst och galopptränade. Vi tränade på att rida i en kort galopp, galopp med lite mer energi utan att han sprang ifrån mig och så släppte jag honom några gånger. Index var ganska trött sedan. Stackars liten har precis som matte tappat konditionen under vintern... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0