Dagens ridning

Ballerina: Vi var nere på banan och jag börjar hitta knapparna allt mer på henne. Ska bli riktigt kul att tävla henne, om jag kan rida henne på något annat ställe än hemma... Det lär vi märka! I vilket fall är det en riktigt underbar häst med supergång. Inte varje dag man får möjlighet att rida en sådan (;

Index: Det var hoppträning för hans del och det var länge sedan han stod emot så mycket som han gjorde. Blir så förbannad på honom! Kändes i hela hästen hur han stod emot allt. Så bara släppte det när jag blivit arg på honom 100 ggr och hindrena höjdes upp till 90... Han hoppade som bara den, då... Tills jag min idiot la honom helt kasst till ett hinder och vi kraschde allt. Det gick ganska bra mot slutet sedan, trots det.

Jag hade fotograf med men givetvis hade jag glömt att ställa om objektivet till autofokus så bilderna blev riktigt kassa. Jag som känner min ponny och sådär såg iaf att han hoppade riktigt bra! (:


Bildbevis på hur "bra" bilderna blev! Ni kan dock urskilja mig och Index samt se att han är riktigt duktig på att hoppa - egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0