Dagens ridning + lite till...

Jag lyckades komma hem lite tidigare idag, skönt! Tina kom så vi red Diza och Index. Index var kanonduktig (: När jag koncentrerar mig... Diza måste jag säga skötte sig väldigt bra! De verkar trivas ganska bra ihop, iaf vad jag har sett de två gångerna Tina har ridit henne.

Min syster ville inte fota så några bilder på min snygging blev det inte ): Kameran ska dessutom åka iväg på tävling i morgon, och jag som ska in och titta på speedway! Väldigt roligt (: Speedwaysäsongen är ju äntligen igång! Det blev B-final för Elit Vetlanda så jag ska in och kolla på den. Jag får väl se om jag märker någon skillnad med den nya ljuddämparen...


Härligt vårig bild från idag (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0