Dagens ridning

Utöver att jag tävlade Index så red jag Skrutten. Det blev banan för hans del då jag inte kände för att rida första div. I tävlingen med hjärnskakning... Haha, nä men jag vet aldrig vad min lilla pigga unghäst hittar på ute i skogen (;

Han var inte alls samarbetsvillig först utan försökte mer eller mindre dra mig ur sadeln. Så jag var noga med att hålla armarna stilla och driva på honom hela tiden. Mot slutet gick han riktigt bra och sökte sig neråt. Är man unghäst så är man. Alltså var han tvungen att testa lite. Eftersom han gick bra mot slutet så bryr jag mig inte så mycket, han var väl tvungen att se var gränserna var någonstans. Han var duktig i vilket fall, eller mot slutet iaf (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0