Div. I

Idag var då första omgången för div. I. Jag har precis kommit hem så det blev verkligen en heldag... Ska man vara borta en heldag så ska ju den dagen spenderas på hästtävlingar (;

Jag red LA:P1 och Lagtävlansprogrammet med Index givetvis. Han var lite späd i LA:P1 så där fick vi inte så bra % bara 57,7 (; I lagtävlan var han betydligt mer avslappnad så där blev det 65,14 %. Inte så dåligt precis, så laget kom på en femteplats och det var riktigt jämt så ett par poäng till och vi hade kunnat klättra upp ngn placering eller två. Så nu får vi satsa till nästa omgång och visa att Vetlanda är riktigt bra ^^

Film och lite utförligare info kommer när jag hinner... Nu ska jag plugga till ett prov imorgon, egentligen skulle jag gjort det när vi väntade i jkpg men det, tja, skedde inte (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0