Expressen (:

Jag satt i en datorsal med tio stycken andra idag. När jag såg mig omkring var det, förutom Facebook, Aftonbladet jag såg. Och där satt jag helt ensam med Expressen och läste livechatten med stridspiloten "Whiskas"... När jag sedan försökte urskilja vad det nu var som Aftonbladet hade istället för Expressen fann jag rubriken "Idol-Camillas stora förlossningsdrama". Jag förstod plötsligt varför jag läste Expressen istället. Först trodde jag att det var för att när man väl hittade en rubrik som verkade intressant så ser man att det var en plus-tjänst... Plus? Som att få köpa till salladen till sin pizza. Kom igen, reklamen är uppfunnen...

Och nu sitter jag här och läser världens bästa blogg - på Aftonbladet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0