Fotat ^^

Då har jag kommit hem efter att ha fotat Linas lilla ponny och hund (eller, Isabell var med på ett hörn oxå). Men som alla vet så är det ju söndag idag så jag har givetvis hunnit se ett avsnitt av Morden i Midsomer med.

Det var kul att få leka lite med kameran och testa den lite ordentligare i vilket fall. Kan ju inte påstå att alla bilder blev direkt proffsiga men det vore ju synd att säga att de blev extremt dåliga också (:

Ett par stycken bilder kan jag nog bjuda på (orkar inte redigera några nu så ska se om jag hittar ngr bra...)




Det får räcka så länge. Kanske orkar redigera ett par någon gång. En del blev riktigt fina/roliga/sevärda (:


Jag stal en bild på mig och Index med, hoppas att det inte gjorde så mycket? Duktig dressyrponny har jag ibland (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0