(går)Dagens ridning

Såg nu att mitt inlägg aldrig publicerades igår? Aja, jag får väl skriva om det...

Jag red Index i skogen dagen innan det blev väl mest lek och galopprace så jag gick ner på banan med honom igår. Han var helt underbar <3 Jag tränade skolorna, enkla byten och så blev det lite sluta i galopp som avslut. Han gick kanon, bara gick där jag ville ha honom och jag kunde rida honom med en hand och han gick kvar! Jag vet inte vad som har hänt med honom men just nu är han helt underbar! Jag funderar vilken vägg det var han sprang in i så att jag vet vem jag ska be till (; Hoppas verkligen att det här håller i sig för just nu är han helt sjukt underbar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0