(går)Dagens ridning

Kom in ganska sent från stallet igår och sedan fastnade jag i TV-soffan och kollade på CSI. Japp, jag har verkligen fastnat i en deckarperiod just nu!

Skrutten: Vi gick ner på banan tillsammans med Julia och mamma. Han gick väl helt okej, inte jättenöjd med honom då han koncentrerade sig mer på de andra hästarna än mig... Sista galoppfattningen var faktiskt riktigt bra och efter den så var jag helt nöjd med honom.

Ballerina: Jag red henne en stund när Skrutten blev trött. Jag ska tävla henne snart så måste ju öva lite (mest en kul grej dock). Vi ska ner på banan idag igen, får hoppas att hon är snäll vid mig (;

Index: Han fick vila men vi gick ut en runda i skogen (5 km mer exakt) så tränade vi på att visa ordentlig trav. Kommer antagligen visa honom på NF-SM så det är bra träning. Jäklar vilka framben han hade! Var bakbenen med ordentligt och den traven taktmässig så var det ju lätt en 9 på den (; Det här säger jag givetvis utan att skryta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0