Kanin med träningsmani?

Sitter och läser igenom min livstilssanalys. Jag har visst vinklat den så att det verkar som att jag är en hälsoberoende person med träningsmani och full koll på kalorierna. Bäst att ändra lite på den (ganska mycket kanske?). Just nu verkar det ju som att jag älskar grönsaker och fullkornsbröd, när jag inte sitter och tuggar morötter är jag ute och springer eller skyfflar skit för armmusklernas skull. Låter väldigt trevligt måste jag säga, även om jag funderar på om denna person verkligen är jag? Ska nog göra en total makeover och då handlar det om kroppsligt utan psykiskt. Läraren blir nog nöjd med min analys tills han inser att den är uppbyggt på en liten, vit lögn som flyger runt på duniga, rosa moln (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0