Motionerat ^^

Idag var jag riktigt duktig även om det inte var meningen egentligen. Jag skulle skritta Index i skogen, barbacka och med hacket, så jag tänkte bara softa lite. Fast vi kom till en, ehm, flod (eller det var en bäck...) och jag kände inte för att hoppa över den barbacka och med hack. Iofs hade jag gummistövlar så jag hade ju inte blivit blöt om fötterna, bara resten av kroppen.

Jag hoppade alltså av och sedan gick vi en promenad istället. Den blev väl inte jättelång kanske men jag kände inte för att hälsa på grannarna ledandes min ponny med ridhjälmen på... De hade fått ett gott skratt kan man ju säga.

Efteråt så var jag och Svante ute på promenad ett tag med så jag har faktiskt varit förvånasvärt duktig och gått i en hel timma idag! Jag är överansträngd... Undrar om jag förbättrar min kondition med min sporadiska träning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0