Skogspromenad

Jag har varit sådär extremt duktig igen (med mina mått mätt ^^). Idag så var jag ute och gick med Index i skogen igen, jag kom hem sent och orkade inte rida. Fast det var underbart väder så jag kände för att gå ut så vi gick en runda i skogen precis när det var solnedgång (=helt underbart). Jag tyckte nämligen att Index behövde röra lite på sina antagligen något stela leder efter träningen igår så vi var ute och gick/sprang i 45 min. Riktigt duktigt måste jag säga (: Julia var också med så hennes gamla tant fick röra på benen, tror att den tanten var lika trött som jag och Julia... Eller nästan iaf (:

Eftersom jag tillslut har tänkt kom jag fram till att det kvittar om jag skrittar Index vid hand eller uppsuttet. Det är snarare bättre om jag går med honom då jag får motion på kuppen. Det tog mig bara ett par år att inse det dock (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0