Tävling

Har inte hunnit göra mer än ta hand om min häst och gå i skolan därav en viss inaktivitet på bloggen...

Idag så var iaf jag och Index i väg och tävlade. Det var mest för att få honom mjuk och genomriden till Div. I imon men det betyder ju inte att jag inte satsade. Född tävlingsmänniska alltid tävlingsmänniska (: Alltså gjorde jag mer eller mindre mitt bästa inne på banan och det gjorde nog nästan Index med. Han gick riktigt bra och det syntes i resultatet! 69,74 % i LA:1 och vinst! Riktigt bra, jag hoppas att det här håller i sig till imon (;


Bara för att vi ser så härligt efterblivna ut (:


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin bild ! :)

2011-04-04 @ 20:54:53
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0