2010s sämsta filmer!


Haha det här gjorde min dag! De nominerade i kategorin "sämsta skådespelaren" är: Tamtamtam, Robert Pattinson och Taylor Lautner! Låter dessa bekant? Givetvis, det är ju de som spelar Edward respektive Jacob i the twilight-saga.

I kategorin "sämsta skådespelerskan" finner vi bland annat Kristen Stewart, ni vet hon som spelar Bella.

Samt i kategorin "sämsta filmen" finner vi hela Eclipse, förvånande? Inte ett dugg, det är äntligen någon som har fattat att bara för att man är snygg spelar man inte alltid bra. Enligt mig är skådespelarna i Twilight undermåliga och hela "serien" är ganska kass. Det enda som är bra är att skådespelarna är snygga, men jag vet inte om det uppväger att de inte kan spela sin roller? Jag hoppas nu att Twilight får en massa priser som 2010 års sämsta filmer och andra kategorier. Det är de värda!

Jag ska inte uttala mig om böckerna då jag inte har läst dem, men snälla kan bara inte alla sluta säga att Twilight är så bra och Robert Pattinson så snygg och spelar såååå bra! Det är ju bevisat att det faktiskt inte stämmer... Nä tacka vet jag filmer som "Gladiator" och "Brave Heart" där vet ju iaf skådespelarna hur man spelar sin roll, samt hur man gör det bra! Där har vi filmer som faktiskt berör, Twilight gör inte det den är för ytlig. Men sen har den ju en ranking på 4.8 på imdbs rankinglista. Gladiator och Brave Heart ligger båda på 8.4 (på en 10-gradig skala)

Nej, tack för mig och en stor diss till ganska dåliga Twilight-filmerna. Och ja, jag står för min åsikt och kräver bra filmer med bra skådespelare. Jag är kräsen men uppenbarligen inte den enda som väljer ett bättre utbud ibland.


Kommentarer
Postat av: Nea

Böckerna är fortfarande bättre! xD

2011-02-26 @ 18:27:59
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0