Ännu mera plugg...

Då har jag klarat av ett av proven, det gick sådär. Jag trodde att det skulle vara lättare än det var... Skitsamma jag får skylla mig själv eftersom jag inte pluggade tillräckligt. Hästen gick före - som vanligt. Han gick också sådär, ska gå ner på banan idag igen och se om han känns bättre.

Efter det blir det hem och plugga igen. Har matteprov i C-kursen, inte lika kul då det börjar bli ganska svårt. Jag tror att jag förstår det mesta. Resten ska jag se om jag inte kan få in i skallen i kväll. Jag ska vara bättre förberedd till det här provet än det i kemi. Trots allt tycker jag att matte är roligare så det kan kanske få mig mer motiverad!

Nu blir det stallet, får se om jag hinner sitta vid datorn mer idag. Antagligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0