Div I !

Ja det blir en division I i dressyr för ponny i Småland i år! Kanon, sista ponnyåret och allt! Nu hoppas jag bara på en plats i laget, Index och jag ska göra vårt bästa i Jkpg så borde vi nog komma med. Trots allt finns det inte så många ponnyryttare som tävlar LA regionalt i Vetlanda och det är tur för mig det. Vore verkligen jättekul om det gick bra för laget och framförallt vore det kul om jag får vara med! Men går Index bra så ska det nog inte vara några problem, han är faktiskt rätt duktig egentligen.


Bildbevis, riktigt glad faktiskt! Förra året var det för få anmälda lag och nu är det 7 st! Hoppas att alla kommer till start samt att dressyren har fått ett uppsving (eller ännu hellre att alla lagen utom Vetlandas egentligen inte är så bra eller iaf inte lika bra som vi (; ).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0