Fail-film

Då jag är väldigt stolt över att jag lyckats med att bädda in ett Youtube-klipp så hade jag tänkt att ni ska få ett till. Min syster gjorde nämligen en film när det gick lite fel som hon vågade ladda upp på Youtube (jag har också gjort en men den finns inte ute för allmänheten...). Jag tror inte att hon tackar nej till lite fler visningar så jag säger bara: "Se och njut!". (klippningen är kanske inte jättebra men Windows Moviemaker är inte världens bästa program heller) Jag vet inte heller hur många det är som har sett klippet innan men det är kul i vilket fall!

Och bara för att förklara lite; Nej det brukar inte se ut såhär när hon rider det här är bara ett par undantagsfall, trots allt är hästar ett djur och de gör inte alltid som man har tänkt sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0