Färdig! ^^

Sådär nu är jag tillslut färdig med religionen. Jag är inte helt nöjd men det får duga, mer tid tänker jag inte ge den! Skriva ett arbete om islam är inte så svårt om man bara ska skriva fakta men när någon sedan kommer på att man ska motivera och fundera på 3 frågor så blir man trött. Nu hoppas jag att jag har svarat på alla frågor! Egentligen skulle jag hunnit med ToFen också men den skjuter jag nog upp till morgondagen, precis som jag brukar göra... Trots allt så blir det inte en lika stressig vecka som jag var rädd för, det känns nästan som att jag har läget under kontroll.

Jag tror jag ska gå och lägga mig tidigt idag så det blir nog sängen nu. Annars kommer jag aldrig klara av programeringsprovet i morgon. Jag har en liten förhoppning om att det ska gå bättre om jag i alla fall är vaken på morgonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0