HISS!



Jag måste bara hissa NHexpertens blogg för att:

1. Inläggen är tänkvärda och genomtänkta.
2. Inläggen är ofta provocerande och ger lätt diskussioner.
3. Bloggen är riktigt läsvärd och en av de få jag håller riktig koll på!

Minus med bloggen:

1. Dålig uppdatering ett tag... Inte alls kul!
2. Den går över gränsen ibland!
3. Tråkig design (och jag vet att min inte heller är snygg!)

Kom nu ihåg att detta kommer från en ägare av en New Forest av alla raser som är avlade till tävlingsponnyer och man måste verkligen arbeta länge med för att få dem lugna och trygga. Dessutom är jag dressyrryttare (!) och de har ju inga band till sina hästar. Och min ponny är nog en av de lugnaste tävlingsponnyer jag har sett, så jag har nog lyckats med att få ett band till min ponny ändå... Trots alla fel jag har gjort med honom bl.a. är han skodd...!

Vill ni kolla in bloggen trycker ni bara på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0