Inköp! (:

Som jag lovade så blir det en bild på de saker jag köpte idag.


Det blev alltså ett Schockemöhle-schabrak i "caffe latte" (tror jag att det hette...) till skrutten är det i vilket fall, fast Index ska givetvis få använda det med.
Sen blev det ett 4-pack med skydd, även dem till skrutten, budgetvarianten på Hööks men jag tror att han kommer kunna slita lika bra på dem i vilket fall (; Han har använt Index skydd i storlek ponny innan och de är lite väl små kan man säga.
Och så en höpåse bara för att färgen var snygg. Jättekul med andra färger än IKEAs blåa hela tiden...!


Kommentarer
Postat av: Elenor J

Så du köpte ett schockemöhle=) riktigt snygg färg, nästan lite avis=P

2011-02-06 @ 12:38:14
Postat av: Johanna

Japp, det blev ett tillslut. Haha, jag som fortfarande inte kan bestämma för om marin är snyggare eller inte (;

2011-02-06 @ 16:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0