Överjobbig vecka...

Usch nästa vecka kommer antagligen bli hemsk om jag inte börjar fixa min läxhög redan nu. Om jag inte missat något har vi 3 uppgifter som ska lämnas in (varav en är som ett "prov" i skriven form), 2 läxor och dessutom 2 prov. Som om inte det räcker är ett av proven på samma dag som inlämningen i religion ska in. Usch! Jag ska ta tag i min hög nu och hade tänkt att jag skulle vara klar med både religionen och ToFen idag. Då kommer däremot min vecka nästan bli riktigt slapp! Vilket jag som en auktoriserad latmask verkligen skulle se fram emot.

Nu ska jag fortsätta med religionen och hoppas att jag inte somnar, eller tröttnar för femtionde gången...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe ;) jadu jag tvingade mig själv att göra klart ToF:en i onsdags och religonen i fredags, men ser det positivt för då blir veckan relativt slapp precis som du sa :)

2011-02-06 @ 17:25:46
URL: http://spelgalentjej.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men f**k Var det ToF-HE:t också? Skit också. JAG PALLAR INTE ;(

2011-02-06 @ 21:17:40
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0