Praktiken!

Idag var det mycket roligare då vi fick göra en hel del saker och fick testa på lite olika saker. Jättekul att personalen försökte göra det hela roligare och ge oss lite uppgifter! Det blir lite tråkigt i längden om man ska lyssna på 5:te personen den dagen... Men som sagt jättekul att de låter oss testa, även om man inte vill göra fel så har man trots allt någon som håller koll på en. Vilket gör att det inte kan bli så fel.

Nu ska jag bestämma mig för var jag vill vara de sista dagarna, antagligen blir det någonstans där man kan få hjälpa till och inte känner sig i vägen. Har man ingen utbildning så har man inte... Fast hämta papper klarar jag faktiskt av utan att ha gått ut gymnasiet ^^ Men det är väl det man har praktikanterna till, göra enkla och tråkiga uppgifter (; Jag är nog dum som tycker att det är kul. Även om jag skulle tröttna efter ett par veckor... Men nu har jag ju bara ett par dagar kvar så!


Kommentarer
Postat av: Martina

Något du kan tänka dig att hålla på med?

2011-02-25 @ 15:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0