Sista dagen!

Idag var det sista dagen på praktiken, lite tråkigt då man ska tillbaka till skolan sen igen. Det är mycket roligare med praktik, helt klart! Jag hade gärna stannat kvar där ett tag till stämmningen var så trevlig på något sätt. Man trivdes verkligen där trots att det kanske inte alltid var så kul. Dessutom fick vi se så många olika yrken att det måste finnas något som skulle passa mig. Så är då osäker på vad du vill bli - praktisera inom trähusbranschen! Tänk på att huset måste gå från idé till färdigmonterat, det finns alltså en hel del att göra på det!

När jag kom hem blev det att rida Index, skogen blev det. Jag kände inte riktigt att jag orkade gå ner på banan en fredageftermiddag. Det slutar bara med att man blir förbannad och skumpar runt som en nybörjare i mina hemska oskodda ridbyxor! De hatar mig och jag hatar dem, men jag förfryser knäna om jag inte har dem (de har fleccefoder). Inte så jätteskönt när man hör hur det gnisslar i lederna ^^ Haha, jag känner mig som en gammal tant just nu! Mina knän kanske är äldre än vad jag är (;


Jag var ute och lekte med kameran förra helgen (tror jag det var) här är ett av resultaten! Tänk nu på att jag har en gammal sketen kompaktkamera... Kompaktkameror suger överlag! Ge mig en systemkamera liksom ^^


Kommentarer
Postat av: Nea

Det udda är att vi döpte våra inlägg för dagen till samma sak xD fast jag hade inget frågetecken.



Min kamera är bra ;( Mobba inte kompaktkameror!

2011-02-26 @ 00:34:04
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0