Snöstorm!

Underbart väder idag med blåst och snö! Mina kinder höll på att dö under tiden som jag gick hem från stallet. Eller jag gick inte jag hukade mig och pressade mig mot vinden. Det blev ingen ridning idag av någon konstig anledning. Antagligen beror det till viss del på att jag knappt kunde öppna stalldörren när jag skulle hämta in Index.


Ungefär såhär såg det ut när jag gick hem, eller det kändes så i alla fall! (Tack google för att du sponsrar med bild...)

Jag gick hem istället och satte mig vid datorn. Har för övrigt fått en ny skärm, temporärt i alla fall, 19" wide screen grymt! Måste bara fixa en ny bakgrundsbild då min gamla inte passar måtten längre. Vi fick ändra upplösningen lite. Det sämsta är att jag helt plötsligt ser all reklam som annars legat i utkanten men det får jag kanske ta mot att skärmen är större?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0