Snöstorm...

Hade funderingar på hur jag skulle ta mig ner till bussen idag då det blåste som fan och snöade på det! Jag kom ner trots allt och fick bästa platsen i busskuren, vilket är skönt om man ska vänta på bussen i en kvart... Så det blåste bara in på fötterna och snöade inte in så mycket. Vilket var väldig tur! När man väl kommer in till Vetlanda inser man att det inte alls var lika hemskt väder där utan bara lite blåsigt... Tack för att man bor på en kulle!

Kollade vädret på SMHI nyss och det verkade inte som att det ska snöa mer så det blir nog att rida ändå när jag kommer hem. Ska ju träna i morgon så det är bra om Index har rört på sig dagen innan. Antagligen blir det samma väg som igår, han har inte gått där på 3 månader så han dör nog inte om han får gå där två dagar på raken. Dessutom syns den vägen bra mörkret och slipper vara rädd för att rida in i träd, något som jag har lyckats med en gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0