Stallet

Trött i huvudet efter en väldigt jobbig dag i skolan med 4 stycken 1 ½ timmas lektioner. Jag ska ner till stallet nu i alla fall och ta och koppla av en stund ^^ Eller det blir inte direkt avkoppling men jag tar det lite lugnt och blir av med min begynnade huvudvärk.

Ska försöka hitta en väg som det går att rida på. Nu är det ännu värre än innan med isagata överallt. Vår bana ser ut som en skridskobana så har en seriös fundering på att gå ner och åka skridskor idag istället. Skulle tro att det går riktigt bra, lyse och allt har jag! Det enda som saknas är målen sen blir den komplett. Trots isgator överallt tror jag att jag har en väg som det går att rida och den blir det defenitivt idag!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Tur att det går att cykla i Vetlanda i alla fall :)

2011-02-07 @ 22:11:01
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Cykla tror jag att det nästan går här med. Om jag håller mig i mitten och går med cykeln nerför backen ^^

2011-02-07 @ 22:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0