TVdagen

Som alla vet så är söndagen en riktig TV-dag först är det Ponnyakuten (som vi ser på SVT play så att man är ett program före) efter det är det:
20.00 Solsidan (och det kan man inte missa!)
20.30 Time Out (Herregud att missa detta vore hemskt, nästan bästa programmet i veckan!)
Igår insåg jag dessutom utan att TV8 hade en massa bra program.
20.00 Morden i Midsomer (Japp, jag älskar det!)
22.05 Brottskod försvunnen (Lika bra det så länge det inte gick som igår, den efterlyste dog...)

Som ni förstår hinner jag inte med mycket mer än TVn på söndagar... Särskilt inte igår då det var årsmöte i SBHS samt att jag skulle hinna rida Index. Martina kom och fotade mig med, 670 bilder blev det! Tyvärr gick inte Index ens bra... Antagligen kommer det komma en bild eller två i eftermiddag, då jag nog kommer att använda min egen dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0