Vart tog kakorna vägen?

Funderar på var mina cookies tog vägen. Jag som är en latmask och inte orkar skriva om min mailadress (vilken är väääldigt lång och jag funderar fortfarande på hur jag kunde välja ngt sånt...) nu är de borta! Får väl överleva det med och fortsätta mitt letande efter kakor i morgon.

En positiv nyhet är jag är klar med ToFen den var riktigt lätt egentligen så jag fattar inte varför jag inte tagit mig tid att fixa den? I vilket fall är den klar nu så då kvittar det.

Insåg idag att jag dessutom skulle fylla i en lapp och lämna till min hopptränare. Starka sidor tycker jag att saknar men något hittar jag väl alltid. Envis? Det stämmer och har man en ponny som Index är det en stark sida! Det är mycket roligare att fylla i en sådan lapp då man förstår att man har nytta av den, den nyttan hittar jag inte i ToFen... Jag får väl starta ett företag en gång så att jag får användning av mina (då glömda) kunskaper.


Världens bästa ponny får stå för bilden, med en skraattande ryttare på ryggen (:

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men wow, när började du bli pluggis?

2011-02-07 @ 22:51:52
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0