Hemma igen (:

Nu sår är jag hemma igen efter en helg i Skåne med stor fokus på Falsterbo! Riktigt trevlig helg även om min syn på dressyrryttarna förändrades. Fast det kan ni läsa om här istället. I vilket fall så har jag haft det riktigt trevligt och är nu några tusen fattigare. Men jag slipper rida med för korta ridstövlar nu iaf! Så det var lätt värt det (;

Helgens bästa måste ändå vara det här:

Tjej på  ca 5 år:
- Bajjamajja, Bajjamajja, Bajjamajja!

Pappa svarar snusförnuftigt:
- Det är ingen bajjamajja det är en hyrtoalett.

Åh, den kommer jag leva länge på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore kul att se en bild på de nya stövlarna :)

2011-07-11 @ 23:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0