Klagar...

Får väl klaga lite här istället för att göra det på vår blogg.

Jag fattar inte varför ingenting fungerar? Jag har inte haft några problem med den här bloggen men ska jag göra något här fungerar inte ett skit! Nu förstår jag faktiskt varför det är klagomål på blogg.se

* Inläggen publiceras inte
* Ladda upp bilder fungerar inte
* Uppdatera stilmallen slutar med "internt serverfel"
* Lägga till "signatur" fungerar bara normalt om man gör på ett visst sätt
och lite till som jag inte orkar skriva upp...

Åh, hur dum i huvudet får man vara som skaffade en blogg på blogg.se? Kanske för att den här bloggen alltid har fungerat helt klockrent...!

Har de storhetsvansinne eller? I vilket fall är det så här man gör för att bli av med kunder, på ett effektivt sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0