Avig dag...

Då har jag varit i stan, utan att köpa någonting. Känns som bortkastad tid. Men jag får väl skylla mig själv när jag inte hade plånboken med mig. Jag vet iaf vad jag ska köpa, så det ska nog gå ner och göra i morgon. Om jag inte glömmar pengar igen... Den här dagen har varit en sån där när man känner för att gå och lägga sig igen och inte gå upp på en vecka. Usch! Det är av misstagen man lär sig så då kanske jag slipper göra samma misstag igen (;

Jag hann inte med att rida idag då jag kom hem vid halv sju. Känns som att man har glömt ngt... De dör ju inte av att få vila men konstigt känns det i vilket fall. Jag ska nog kompensera det med att rida båda två imorgon (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0