Dagens ridning

Det var helt underbart väder idag! Solsken och riktigt varmt (om man jämför med det 10 minus man är van vid...) Index fick sola rumpan i en helt underbart mysig ridtur i skogen tillsammans med Nelly och Diza. Jag tror att de båda hästarna var lika glada över det fina vårvädret som ryttarna var.

Trots att det var fint väder och allt så koncentrerade jag mig en del på ridningen och hade en ganska mjuk häst med stöd på båda sidor av bettet. Kanon, jag ska ner och åka skridskor med Index på banan i morgon så då lär jag märka om min "annorlunda" ridning i skogen har gett resultat.


Det blir ytterligare en liten bild på min söta linslus (:

Skrutten fick vila då mamma och Julia var iväg på en seg hopptävling (jag som trodde att det bara var dressyrtävlingarna som kunde ta hela dagen...). De kom hem ganska sent, lite lagom när jag hade satt mig ner för att skriva på min akademiska uppsats till svenska C. Ett intressant ämne, enligt mig, men jag vet inte om jag är så intresserad av att skriva ner det på papper... Jag hade tänkt att jag skulle lägga ut delar på bloggen sen ^^ Om den nu blir bra och intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0