Dagens ridning

Idag blev det banan för mig och Index då jag kom hem lite sent (köpte kläder till Linköping ^^). Vår bana har äntligen smält. Så nu väntar jag bara på tjällosningen...

I vilket fall så gick Index riktigt bra. Jag tänkte på att sitta med rak rygg och hålla mina händer stilla. Det här är då några av mina största problem. Han gick riktigt bra tack vare det. Gamla böcker har sina fördelar de med, framförallt för att det inte är något daltande utan så är det! Den stilen passar mig perfekt och Index med. Våra ökningar satt som en smäck, det var takt i dem! Övergångarna var helt okej, de enkla bytena hyfsade och skänkelvikningarna fram och tillbaka över medellinjen gick bra. Helt klart nöjda med Index men jag lovar att mina små stackars ben kommer få träningsvärk imorgon ): Jag orkade hålla om honom idag och då blir man trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0