Dagens ridning!

Mådde fortfarande inte helt bra så jag red bara en häst idag. Jag hade tänkt rida skrutten också men det gör jag i morgon istället. Index red jag i vilket fall i skogen, en ganska lång tur så att han fick galoppera av sig ordentligt. Vi testade en "ny" väg med och kom nästan runt... Jäkla snö! Jag är trött på samma gamla vägar, vi har bara 2 rundor nu nämligen.

Imorgon blir det programridning så jag får möjlighet att rida igenom min kära lilla ponny ordentligt. Jag ska rida LA:P1, hur det nu kommer gå... Trots allt har jag inte kunnat öva så mycket. Aja, det får väl gå som det går meningen är ju att jag ska få lite tips till tävlingssäsongen börjar. Annars får jag väl säga som en tränare sa en gång "han är iaf söt". Jag kan inte annat än hålla med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0