Dagens ridning

Eftersom jag fortfarande inte mår helt bra, hatar att vara sjuk! Så blev det helt enkelt en tur i skogen idag. Jag kände mig ganska dum när jag gick ut och red mitt på dagen, istället för att vara i skolan. Fast nu är det ju så att jag inte är döende i 40 graders feber precis. Dessutom var jag ensam hemma så det fanns ingen som höll koll på mig (;

Det var ganska, eller snarare riktigt, kravlöst. Mitt enda krav var att Index inte sprang med huvudet i vädret och studerade stjärnorna. Det stadiet har vi faktiskt passerat tillslut så han jobbade på bra trots allt. Fint väder var det iaf och jag mår mycket bättre efter att jag har varit i stallet. Vet inte varför?

Jag ska nog gå till skolan imorgon, annars kommer jag bli en förslappad skolkis som inte gör någonting. Hehe, och det vill man ju inte. Ska bara få min historialärare att förstå att jag tyvärr inte kan göra provet... Nu borde jag nog sova eftersom jag fortfarande inte mår helt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0