Dagens ridpass

Skrutten löshoppades som sagt idag så det var bara Index som blev riden. Det blev ett pass på banan, ganska smart eftersom han ska vila i 3 dagar och tävlas till helgen...

Han gick väldigt bra, det känns som att det börjar lossna allt mer för oss. Det blev nämligen en dag till när han kändes väldigt bra nere på banan och han börjar bli allt stadigare. Kanonbra! Idag blev det mycket sidvärtsrörelser då jag dels ville mjuka upp honom men även för att öppna och sluta ingår i P:1. De måste kanske fungera om jag ska kunna rida det programmet till helgen. Men det börjar de göra! Bara jag tänker på hur jag sitter så är det inga större problem. Han var lite stel i ena sidan så det tog ett tag innan det lossnade där. Annars var han jätteduktig, ökningarna i trav går jättebra nu! Vi kanske slipper komma sist i jkpg trots allt (vill ju inte skämma ut mig för resten av laget...) (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0