?

Haha, jag mår bra nu så det blir väl en tur ner till stallet och förhoppningsvis rida ponnyn (; Pissvädret förstör ju inte lite, hatar regn! Det blir nog en liten tur i skogen iaf. Tror inte att jag ska rida i grupp. Index har vilat i 3 dagar = pigg... ^^

Har iaf sett Alice i underlandet idag. Så mycket har jag lyckats göra (; Det var ju ganska lätt att se vem som var Johnny Depp. Jag undrar varför han alltid måste gå likadant och alltid ha roller där han verkar vara en smula knäpp? Eller så är det i de filmer jag sett honom i... Och det är iofs inte alls så många (: Skådespelare har kanske en förmåga att hamna i vissa fack... Det verkar så ibland eftersom min filmsmak är hyfsat blandad men när man ser filmer från samma genre är det också samma skådespelare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0