Känner mig duktig ^^

Utöver att jag ridit två hästar så jag har faktiskt putsat Index bruna utrustning. Vilket betyder hoppsadeln, pullartränset, två sadelgjordar och när jag ändå höll på kandaret. Det blev riktigt fint måste jag säga och det var riktigt välbehövligt! Nu luktar mina händer någon blandning av tvål, läderfett och ekololja. Underbart, nästan så det borde bli en ny parfymdoft? Usch nä, jag ska skrubba bort det så gott jag kan!


En liten bild på Index från idag (igår) kan jag bjuda på ändå (:

Någon film eller några bilder blir det nog inte. Jag skulle ha klippt ihop en jämförelsefilm på Skrutten men det tog mig en halvtimma bara att hitta filmerna. Trodde att de hade försvunnit eller ngt! Jag ska skaffa ett bättre system. Vad det verkar kanske jag kommer behöva det snart ^^ Hehe,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0