Löshoppning

Kom hem för ett tag sedan efter löshoppningen med Skrutten. Han gick riktigt bra idag, de sista sprången iaf! Innan så har han varit väldigt spänd och inte vågat ta tag i hindret ordentligt. Nu så började han tycka att det var riktigt kul och tog tag i hindret samt började hoppa med ryggen. En himla skillnad måste jag säga. Om han växer till sig lite så kan han nog bli färdig inför 3-årstestet. Ridningen hinner jag nog med, frågan är om han är visningsbar. Jag lär inte få så bra poäng om han är överbyggd osv...

Svante var med så jag fick en del bilder, de såg ut att vara okej när jag kollade på dem i kameran. Jag vet inte hur de ser ut i fullformat dock (; Givetvis blir det lite bilder sedan, jag ska bara hinna rida Index med (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0