Och där förlorade Sverige igen...

För det första så är jag inte så intresserad av melodifestivalen men jag såg den idag trots allt var det ju final. Men herregud bidragen lät ju likadant?! Popular och In the club, var fanns skillnaden? Popular som i sin tur lät precis som en 80-talslåt... Jaja jag behöver ju inte göra annat än skämmas för att jag är svensk när Eurovision är. Om det nu mot all förmodan skulle gå bra - glöm vad jag skrev. Fast det kommer ju hända den dagen grisar kan flyga. Tur för Saade att han är snygg, han kanske kan tjäna lite röster på det? Precis som i Sverige menar jag.

Nä, tacka vet jag Nicke Borg en äkta smålänning med en låt som jag älskade! Åh, tänk er Chad Kroeger röst på den låten (Nickelback)? Det skulle ha blivit en storsuccé, inte för att Nicke är dålig men Chads röst är underbar (: Just nu kan svenska folket + utlandsjuryn skaffa sig en lite bättre musiksmak. Kom med något nytt? Typ, Lordi x2? Eller så kan jag sluta skriva sura inlägg och sova istället? Alla skulle nog må bättre av det (;


Kommentarer
Postat av: Carolina

Kika om det var du som blev veckans blogg!

2011-03-13 @ 10:10:56
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Lina Isaksson ;]

så du tycker saade är snygg ? :o xd <3

2011-03-13 @ 18:39:46
Postat av: Johanna

Tja, han är ju inte ful? Fundera på vilka som röstade på honom (jag lovar jag är oskyldig, Nicke Borg fick min röst (: )...

2011-03-13 @ 19:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0