Pensionärsgymnastik

Det blev vila för Index idag så då gav sig jag och gammeltanten Mina ut på en runda. Hon behöver mjuka upp sina stela leder lite och min kondition är kass! Alltså är vi på samma nivå, det känns lite illa bara. Det blev bara en kort runda, vägarna är inte ordentligt plogade så man sjunker ner en bit i snön vilket gör att det är riktigt jobbigt att springa! Vi tog oss väl runt en runda på 2, max 3, km på en kvart. Sedan var jag död och Mina lika pigg. Hon tyckte inte det var så jobbigt att springa i drivorna uppför sista backen som jag gjorde. Men så har hon ju 4 ben och jag två... Tur för henne att hennes man är perfekt för mig att hålla i, annars hade jag nog legat kvar i en driva än och flämtat efter luft (;


Här är då en bild på vår pensionär, jag tkr att hon blev jättegullig med mina (?) handskar på öronen ^^


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Hahahah, klockren bild ju! Urgullig ponny dessutom!



Kram, jättefin header!

2011-03-01 @ 23:30:12
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0