Programridning

Det var programridning för min och Index del idag, LA:P1 som sagt. Det går väl att diskutera hur det gick men jag skyller det på att han inte gick fram ordentligt på framridningen. Vilket berodde på mig som inte red fram honom ordentligt. Han höll på att dö för allt och jag hamnade på fel sittben och kunde inte ställa igenom honom. Det är ganska enkelt att räkna ut att det inte går bra efter det.

Själva programmet gick som sagt sådär. Första gången var en katastrof, enligt mig, då han inte gick fram till bettet överhuvudtaget och jag kände att LC:1 hade varit svårt för mig... Det kändes så iaf men det gick inte så jättejättedåligt, egentligen. En del saker gick bra, som hm?, den förvända galoppen och den andra slutan.


Jag och Index idag, suddig filmbild som synes (;

När jag red det andra gången gick det betydligt bättre. Jag hade velat få fram honom lite mer men nu fick vi mest missar på det som vi faktiskt inte har övat så mycket på så som öppnan. Den gick väl inte kanon precis. Aja, det programmet är jag nöjd med och de enkla bytena var godkända. Ökningarna gick faktiskt bra de med och även slutan i båda varven, den förvända galoppen har han som vanligt inga problem med. Jag får helt enkelt vara nöjd med tanke på att jag inte direkt har ridit de här rörelserna tidigare. Sedan har jag lite att träna på men vad annat ska jag förvänta mig?


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jätte härlig blogg med en super fin header:) <3

2011-03-07 @ 11:04:14
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Fredrika Källström

Tycker ni ser jättefina ut! :D

2011-03-07 @ 19:34:06
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0