*rubrik* ^^

Orkade faktiskt inte med mer eller mindre någonting igår. Jag tvingade mig till att rida sedan orkade jag inte mycket mer. Skulle pluggat till ett par prov men de överlevde jag ändå. Tror jag iaf, får väl se hur de gick. Jag är duktig på att flumma en massa så får jag väl hoppas att något blev rätt (;

Nu så taggar jag hoppträning ikväll. Grymt skönt att få rida i ridhus med tanke på vädret ute nu... Regnet det bara öser ner, eller om det är snö...? Jaja ska ta in hästen tidigare så att han hinner torka till och värma upp sig, den lilla frusna saken. Hans skitiga täcke blir tvättat iaf.

Skriver om hur träningen gick sedan. Jag är ledig imorgon så jag ska inte upp tidigt eller har några idiotiska prov så det ska jag nog hinna med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0